Loading
  • کارگاه آموزشی راه اندازی باشگاه مشتریان بر مبنای گیمیفیکیشن

    customer club

    • تاریخ شروع 1398/02/12
    • تاریخ پایان 1398/02/12
    • آخرین مهلت ثبت نام 1398/02/11
    • آخرین مهلت ارسال مقاله 1398/02/11
    • نوع رویداد کارگاه آموزشی
    • سطح برگزاری استانی
    • تعداد مشاهده رویداد 460
    • تاریخ برگزاری 1398/02/12
    • وضعیت رویداد برگزار شده
    • گروه برگزاری مدیریت و نوآوری / مدیریت و بازاریابی / مدیریت و اقتصاد / مدیریت / کارآفرینی / آموزش و یادگیری / آموزش و بازاریابی
  • محور موضوعات

    سرفصل مطالب کارگاه : 1. چیستی و هستی وفاداری مشتری 2. پنج شیوه ی اندازه گیری وفاداری مشتری 3. تئوری تفریح در تهییج مشتریان 4. شناخت بازی و تئوری بازی ها 5. شرحی بر تعادل نش NASH در بازی ها 6. هشت وجهی مارچفسکی در طبقه بندی مشتریان 7. مکانیک های Gamification در طراحی ساختار امتیازی باشگاه 8. ساختار سناریوی باشگاه مشتریان 9. برنامه ریزی رونمایی از باشگاه مشتریان 10. مدیریت کمپین های باشگاه بر مبنای Gamification 11. مدیریت داده های باشگاه 12. طرح توسعه ی باشگاه مشتریان

  • اطلاعات برگزار کننده
    • برگزار کننده شرکت خصوصی / اتاق مدیریت ارتباط با مشتری
    • مسئول برگزاری مهدی بدیعی
    • محل برگزاری دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
    • تلفن دبیر خانه 02188544917
    • آدرس سایت http://crmroom.com